Bıttım Sabunu Güncel Satış Fiyatı Nerede Alınır?

Bıttım sabunu fiyatı ile diğer şampuan ve kimyasal içerikli ürünlere nazaran daha uygundur. Piyasada hakiki olanı 40-50 lira arasında değişmektedir. Siirt'te üretilen sabunlar dünyada ve Türkiye'de büyük ilgili görmektedir. Aktarlarda ve marketlerde satılan bıttım sabunrı her ne kadar ucuz fiyata satılsada orjinal olanı almak bir yerinden satın almakta daha mantıklıdır. Bıttım yani menengiç sabunu denilince akla gelen ilk illerimiz Siirt ve Mardindir. Çünkü burada satılan sabunlar bu illerimizde üretilmektedir.

Bıttım sabunu alırken nelere dikkat edilmeli?

Fiyatından çok sabunun organik olup olmadığına emin olmalısınız. Çünkü piyasada bıttım sabun diye bir çok sabun satılmakta olup türlü türlü aldatmacalarla karşı karşıya kalabilirsiniz.


Bıttım sabunla yıkanınca saçlar sertleşir bilgisini tersine çeviren mucizevi sabun. güzel kokar, yumuşatır, parlatır, güçlendirir. üstelik cilde de iyi gelir. şampuanlara inat yaşasın bıttım sabunlu saç
fatih kadınlar pazarından aldığım "bıttım sabunu", çok memnunum. iki aydır kullanmama rağmen dökülme durdu, saçlarıma dolgunluk verdi. iki günde bir saçımı yıkıyorum, buna rağmen hala yarım kalıbı duruyor. kilo ile satılıyor, testere ile kestiriyorsunuz, sadece Siirt'deki menengiç ağaçlarının meyvesinin yağı çıkarılarak yapılan, yapımı zahmetli, eğri büğrü yeşil sabun. çok tavsiye ederim.

ORJİNAL BITTIM SABUNU FİYATLARI

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Siirt Bıttım Sabunu Fiyatı Ne Kadar?