Siirt Bıttım Sabunu Fiyatı Ne Kadar?

Siirt bıttım sabunu fiyatı son zamanlarda sabuna ilginin artması ile üreticinin yüzünü güldürdü. Durum böyle olunca fiyatın artmasına sabep oldu. Aktar ve marketlerde satılana pek güven olmasada üreticiden almak daha iyi olduğunu düşünüyoruz. Kilosu piyasada 50-60 lira arasında değişmektedir. Siirt ürünlerine son yıllarda internet üzerinden ulaşmak mümkün, Bıttım, fıstık ve bal satışlarda, Online siteler'de baya bir ilgi görüyor.

Saç dökülme olayını anlayamadığım uyguna aldığım 45  liraya satın aldığım Siirt bıttım sabunu  yaklaşık 5 aydır kullanıyorum, son 2,5 aydır dökülme var ama tam 2,5 ay önce de işe girmiştim, işte stres yapıyorum, acaba stres mi yoksa sabun mu bilemiyorum.



Siirt Bıttım Sabunu Yararları
Saç dökülmesine, kepeklenmeye karşı etkili bir sabundur.
Cilt sağlığı için çok yararlıdır.
Antiseptik (mikrop öldürücü) özelliği olduğu için tüm vücut parazitlerine ve mantar hastalığına karşı yararlıdır.
Bıttım sabunu Hücreleri yeniler, vücudu gençleştirir.
Sızma zeytinyağı ile karıştırılarak üretilmektedir. Hiç bir katkı maddesi kullanılmaz, % 100 doğaldır.

Sentetik ve kimyasal katkı maddesi içeren ürünlerin yol açtığı deri hastalıkları ve alerji gibi cilt sorunlarına sebep olmaz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bıttım Sabunu Güncel Satış Fiyatı Nerede Alınır?